Arriba la setena edició de la Fira d’Economia Solidària de Catalunya

Arriba la setena edició de la Fira d’Economia Solidària de Catalunya

Serà els dies 26, 27 i 28 d’octubre a la Fabra i Coats de Barcelona

08.10.18

Temps de lectura: 3 minuts

Els propers 26, 27 i 28 d’octubre se celebrarà la setena edició de la Fira d’Economia Solidària de Catalunya que portarà el títol “D’aquelles llambordes, aquestes alternatives”. L’objectiu és aconseguir que tota la societat sigui partícip i corresponsable de tot allò que la concerneix.

La fira, que serà a la Fabra i Coats de Barcelona, se centrarà en tres eixos principals: la sobirania en la gestió de recursos, la sobirania econòmica i la sobirania relacional. Els tres dies hi ha programades diferents xerrades, espectacles, concerts i activitats gratuïtes on també la canalla tindrà l’oportunitat de trobar el seu espai. A més, durant la fira es podran fer compres solidàries i responsables amb ecosols, la moneda social de la #FESC2018.

Aquest any la fira ha ampliat l’espai un 25% més en comparació a l’edició anterior. Això implica un 15% més de projectes que s’exposaran.

ETIQUETES

Justícia global

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: