EL PUNT DE TROBADA DEL LLEURE EDUCATIU I L'ACCIÓ SOCIAL
25 de Maig de 2019
| Ja som 11261
19/12/2018 12:15h
El quotidià és el nou centre d’interès de l’Estris 224
Analitzem els aprenentatges i les habilitats que es poden adquirir amb el seu treball
Estris 224
Estris 224

El número 224 de l’Estris se centrarà en el quotidià a les activitats d’educació en el lleure. Colònies i campaments són activitats que requereixen molta preparació i planificació. Però sovint, un dels grans oblidats és el quotidià i s’obvia que és una eina pedagògica amb què es poden adquirir habilitats i nous aprenentatges.

 

A l’entrevista central conversem amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chackir el Homrani. Parlem dels reptes que té la conselleria sobre la taula durant aquesta legislatura i sobre les menors no acompanyats. Al manual us expliquem com els monitors i monitores sou un referent i com mantenir la distància educativa sobretot amb el grup de grans del centre d’esplai o del cau.

 

La ruta ens porta a Osona on farem la ruta circular des de Vidrà, passant pel salt del Molí i pujant a Bellmunt. Al racons us presentem a la Yaiza Roman del MCECC.   

 

El número ja està disponible a l'iquiosc

 

COMPARTEIX
COMENTA
* Camps obligatoris
Estris.cat us anima a comentar els articles publicats alhora que us demana de fer-ho amb ànim constructiu i des del sentit comú, per la qual cosa es reserva el dret de no publicar els comentaris que consideri inapropiats, que continguin insults i/o difamacions. La publicació dels comentaris no serà automàtica sinó posterior a la seva validació, i aquests reflectiran en tot cas l'opinió dels lectors i no de la publicació. El sistema emmagatzemarà els comentaris junt amb la vostra direcció IP
REVISTA ESTRIS NÚMERO 226
El Centre d’Interès desglossa la idea que el voluntariat i l’associacionisme...
Segueix-nos
Editat per: Fundació Pere Tarrés
En conveni amb: Ministerio de Sanidad, Servicios sociales e Igualdad Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Amb la col·laboració de: APPEC