Ethical Time: La primera app de moda sostenible busca mecenes

Ethical Time: La primera app de moda sostenible busca mecenes

Aglutinarà les botigues que venguin moda sostenible

13.12.17

Temps de lectura: 3 minuts

Engegada aquest any, Ethical Time és una associació sense ànim de lucre que ha posat en marxa el mes de desembre una campanya de micromecenatge per a la creació d’una aplicació mòbil de moda sostenible al país.

 

El creador, Ignasi Eiriz, un jove estudiant de relacions públiques,  proposa crear un espai virtual i gratuït que serveixi com a punt de trobada entre consumidors i marques de roba i de calçat que segueixin principis sostenibles.  L’aplicació i la pàgina web recolliran totes les botigues de Catalunya i Espanya que compten amb marques responsables amb les persones i el medi ambient i que vulguin generar un impacte social positiu. A més, també aglutinarà totes pàgines de venda online del territori ja que la majoria de les empreses del sector només tenen presència online.

 

El seu fundador comenta que “el propòsit és definir un espai que faciliti la compra amb valors ètics. Som moltes persones conscienciades, però poques que actuem en conseqüència per falta de recursos".

 

La campanya de micromecentatge, iniciada el 10 de desembre, a través de la plataforma Verkami, pretén recaptar un total de 20.000 euros per a fer realitat el projecte. S’espera que la iniciativa es pugui presentar de manera oficial el mes d’abril coincidint amb la commemoració de l’esfondrament de l’edifici de Dacca a Bangladesh on hi  van morir al 2013 més d’un miler de persones treballadores del sector tèxtil. 

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: