La Fundació La Vinya, d’Acció Social, que actua als barris de Bellvitge i Gornal des de fa més de 20 anys acompanyant persones amb realitats diverses posa en marxa el projecte “Lligams”. Aquesta iniciativa té per objectiu promocionar l’autonomia personal entre la gent gran, atendre l’envelliment, la discapacitat i la malaltia amb un acompanyament periòdic per part de voluntaris i voluntàries joves.
El projecte va néixer per millorar la qualitat de vida dels majors de 65 anys, reduint el seu estat de soledat, augmentant la seva xarxa i participació social i contribuint a assegurar-los un envelliment actiu i saludable.
“Lligams” s’estructura amb un grup de persones voluntàries que visitaran setmanalment i durant una hora el domicili de les persones sol·licitants del servei i per altra banda motivaran i acompanyaran en la realització de tallers participatius organitzats pe la mateixa fundació.
Les persones que desitgin participar al projecte, tant per a rebre acompanyament com per a ser voluntàries, han de posar-se en contacte amb la Fundació La Vinya escrivint un correu a [email protected].