L’escoltisme català avança cap a la unió de les formacions

L’escoltisme català avança cap a la unió de les formacions

Minyons Escoltes i Guies, Acció Escolta i Escoltes Catalans es plantegen fusionar-se en una sola associació

21.02.18

Temps de lectura: 3 minuts

Aquest any les tres associacions d’escoltisme català han encetat el curs amb un repte col·lectiu i associatiu important: decidir el futur de l’escoltisme català. Fa nou anys, Minyons Escoltes i Guies, Acció Escolta i Escoltes Catalans van iniciar una reflexió conjunta sobre les mancances i reptes a afrontar per donar una millor resposta a la societat. Les tres associacions van decidir la unió de les tres en una de sola.

 

El procés d’associació encamina la recta final que culminarà amb la votació el mes de novembre a les respectives assembles de les tres associacions. Actualment, Minyons Escoltes i Guies, Acció Escolta i Escoltes Catalans es troben en la fase del pre-congrés en què s’estan preparant els dubtes i les esmenes a la documentació abans de la validació.

 

Aquestes esmenes definitives es presentaran al congrés de caps que se celebrarà el 2 i 3 de juny. En aquesta trobada també es tancarà definitivament la documentació de la nova associació que es votarà a les assemblees generals ordinàries dels tres grups d’escoltisme al mes de novembre.

 

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: