L’Estris 228 reflexiona sobre innovació pedagògica

L’Estris 228 reflexiona sobre innovació pedagògica

A l’entrevista, Salvador Alsius parla sobre educació mediàtica

29.10.19

Temps de lectura: 3 minuts

Arriba el nou número de la revista Estris amb un necessari Centre d’Interès sobre innovació pedagògica. En ressonància amb el moviment de renovació pedagògica actual, aquesta publicació analitza de quina manera pot afectar en l’educació no formal i com un equip educatiu ha de plantejar-se la possibilitat d’innovar en la seva entitat. Alguns dels experts col·laboradors són Xavi Corbella, Josep Vilaró, Guillem Massot i Carlos Muñoz, que expliquen de quina manera poden innovar els centres d'esplai i agrupaments escolta i com dur-ho a terme.

L’entrevista central la protagonitza el reconegut periodista Salvador Alsius, que des del 2014 és vicepresident del Consell de l’Audiovisual de Catalunya. Ell ens parla sobre la importància de l’educació mediàtica tant a les escoles i famílies com en espais d’educació no formal.

El Manual, escrit pel Codirector d’Equip SEER i president de la plataforma PDA Bullying, Ramiro Ortegón, ens explica com actuar davant de situacions de violència en la pràctica educativa. A la Ruta viatgem fins l’únic Parc Nacional de Catalunya: Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici. A la secció Racons ens presenten Roger Vendrell, membre del Consell Directiu del MCECC.

Tot això, acompanyat d’articles d’opinió, fitxes d’activitats, una crítica de cinema i recomanacions diverses, entre les quals destaca la proposta de llibres i contes de Maria Elias.

El podeu trobar a l’Iquiosc.cat

 

ETIQUETES

Pedagogia

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: