La FIMCAP (Federació Internacional de Moviments d'Acció Catòlica Parroquial) organitza cada any activitats de lleure que reuneixen joves de diferents països. A Europa, el més important és l’Eurocamp, que enguany tindrà lloc a Waldviertel, Àustria.
L’Eurocamp és un gran campament per a joves d’entre 16 i 20 anys, acompanyats d’un monitor, que formin part d’alguna entitat vinculada a la Fimcap i que es puguin expressar en anglès. Cada any té lloc a un país diferent i és una bona experiència per a aquelles persones que encara no hagin participat en projectes internacionals.
El lema d’aquest any és “Obre el diàleg” i vol debatre i reflexionar sobre inclusió social per tal que els participants puguin traslladar aquest debat als seus grups de lleure locals.
Enguany tindrà lloc del 4 al 13 d’agost i el cost de l'Eurocamp és d'uns 40 euros. Les inscripcions són a través d’aquest FORMULARI.