Laia Girós, nova directora general de Joventut

Laia Girós, nova directora general de Joventut

Impulsar un nou pla nacional de joventut serà un dels seus reptes

07.11.19

Temps de lectura: 3 minuts

La Generalitat de Catalunya ha aprovat el nomenament de la sabadellenca Laia Girós i Barrés com a directora general de Joventut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Girós, graduada en Treball Social i titulada en Integració Social, va néixer el 1990 a Sant Cugat del Vallès i és veïna de Sabadell.

Entre les principals tasques que durà a terme s’inclouen la creació d’un nou pla nacional de joventut i les polítiques d’emancipació del jovent, sobretot pel que fa a la protecció de drets, a l’educació, a l’habitatge i a les polítiques d’ocupació.

En l’àmbit de joventut, ha col·laborat activament amb el Consell de Joves de Sabadell, una federació que agrupava una vintena d’entitats de joves, i ha format part del Secretariat del Consell de Joves, des del 2014 com a secretària. També ha participat en la Xarxa de Consells Locals de Joventut,  en espais de treball del Consell Nacional de Joventut de Catalunya (CNJC) i en les trobades del Triangle Jove. També va ser militant de les Joventuts d’Esquerra Republicana del 2006 al 2019, on ha ocupat diverses responsabilitats dins l’organització.

En l’àmbit professional, ha realitzat tasques de coordinadora en el servei d’atenció domiciliària de l’Ajuntament de Badalona i de l’Ajuntament de Sabadell gestionant incidències del servei i l’equip professional que en formava part. Actualment és treballadora social a la Residència Assistida Cerdanyola.

ETIQUETES

Joves

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: