Les notícies sobre la Trocajove i la Transpirenaica, les més llegides al maig

Les notícies sobre la Trocajove i la Transpirenaica, les més llegides al maig

Els articles d’opinió de Carlota Ruiz i Eduard Sala també es troben entre els continguts més visitats

01.06.16

Temps de lectura: 3 minuts

Durant el mes de maig, l’article que recull més visites a estris.cat és la noticia sobre la Trocajove 2016, la trobada de joves i adolescents dels centres d’esplai del MCECC de la Fundació Pere Tarrés que enguany es va celebrar a Vilafranca del Penedès els dies 7 i 8 de maig. En segon lloc, trobem la notícia de la Transpirenaica Social Solidària, la marxa de 800 kilòmetres que fomenta la inclusió social.


Els altres articles que més visites han registrat són:


3. “República Dominicana, un país de referencia”. Article d’opinió de Carlota Ruiz, membre de l’Àmbit d’Educació pel Desenvolupament del MCECC, sobre la vivència viscuda al camp d’intercanvi.


4. “Quan cada mort ens retorna preguntes incòmodes”. Article d’opinió d’Eduard Sala, Cap d’Acció Social de Càritas de Barcelona, sobre què ens por arribar a plantejar una mort propera.


5. “Estrenem una nova secció amb recomanacions audiovisuals”. Notícia sobre la secció d’audiovisuals estrenada a l’estris.cat, protagonitzada per Jordi Armadans.

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: