Migrastudium presenta l'informe  Deu anys mirant cap a una altra banda

Migrastudium presenta l'informe Deu anys mirant cap a una altra banda

La publicació analitza i investiga la situació dels CIE durant l'any 2019

06.07.20

Temps de lectura: 3 minuts

El proper dimarts 7 de juliol la Fundació Migrastudium presenta l'informe CIE 2019 "Deu anys mirant cap a una altra banda". L'esdeveniment serà presencial a dos quarts de dotze a la seu de Cristianisme i Justícia i per a assistir-hi cal confirmar assistència a [email protected]

Aquest informe analitza la situació dels CIE durant l'any 2019, així com la llista de vulneracions de drets que succeeixen en aquests centres: internament de persones amb malalties, menors d'edat, sol·licitants d'asil, víctimes d'abusos policials, etc. 

La publicació ha estat elaborada gràcies al treball de Migrastudium, concretament del Grup de Visites al Centre d'Internament d'Estrangers (Zona Franca, Barcelona) -que s'encarrega de fer acompanyament a les persones internes i denúncia de la vulneració dels seus drets- i també de la resta d'entitats del Serveis Jesuïta a Migrants. 

 

ETIQUETES

Vulnerabilitat Drets humans

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: