Enguany el “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” de Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) arriba a la 25a edició. Aquest any, la FEM ha decidit posar l’accent en l’esclerosi múltiple infantil ja que, segons l’entitat, entre un 3 i un 10% de les persones diagnosticades cada any amb la malaltia són nens i nenes.
En total, més de 600 piscines i clubs nàutics de tot Catalunya obriran les seves portes perquè tothom pugui mostrar la solidaritat amb la causa. A banda del salt conjunt a l’aigua, aquest any s’ha preparat una flash-mob per convidar a tothom per mullar-se per l’esclerosi múltiple.
L’acte central serà el diumenge 8 de juliol a Barcelona. Tots els fons recaptats aniran destinats a l’esclerosi múltiple infantil. Segons dades de la FEM hi ha 7.500 persones a Catalunya que conviuen amb la malaltia. La iniciativa compta amb el suport de l’Obra Social la Caixa, la Diputació de Barcelona, Dipsalut, NACEX o Novartis.