Educació 360. Educació a temps complet ha elaborat una publicació amb la que vol recollir quines són les competències que s’aprenen i s’adquireixen en el lleure educatiu. Aquest document porta el títol de “Competències per a la vida en el lleure educatiu” i es presentarà el proper 7 de maig a la Sala d’actes de Rosa Sensat a Barcelona.
Durant l’acte, el coordinador i redactor de la publicació, Àlex Muñoz i diferents representants de diferents moviments del lleure educatiu com Escoltes Catalans, Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, Moviment Laic i Progressista, Fundació Pere Tarrés, Fundesplai i Xarxa d’Entitats d’Acció Social i Comunitària i entitats com la Fundació Marianao es desgranarà el contingut del document.
Algunes d’aquestes competències que s’analitzaran són les definides per la UNESCO el 2018 com: aprenentatge al llarg de la vida, autogestió, ús interactiu d’eines i recursos diversos, interacció amb els altres o transdisiplinarietat, entre d’altres.
La sessió també comptarà amb una ponència en format diàleg en què s’abordaran els reptes i connexions del lleure educatiu a la societat actual. Aquesta estarà moderada per Ignasi Aragay, director adjunt del diari Ara.
Per assistir cal inscriure’s omplint aquest formulari. El programa complet de l’acte el trobareu aquí.