Presentació del projecte  Educació360. Educació a temps complet

Presentació del projecte Educació360. Educació a temps complet

Serà el 29 de gener al CCCB de Barcelona

27.12.17

Temps de lectura: 3 minuts

El proper 29 de gener es presentarà el projecte “Educació360. Educació a temps complet”. Una iniciativa que té com a objectiu connectar i integrar totes les oportunitats educatives existents a Catalunya. Amb aquesta iniciativa busquen millorar les oportunitats educatives en els diferents espais de la vida i connectar l’educació i l’aprenentatge entre el temps lectiu i el no lectiu d’una manera equitativa, sense exclusions i amb la qual cada infant i jove construeixi el seu propi itinerari vital. Actualment, 11 ajuntaments de diferents comarques han impulsat projectes pilot d’educació 360 els quals serviran com a laboratoris per aplicar i transferir les experiències d’èxit d’aquest tipus de formació.

 

Per aquest motiu, durant la presentació del projecte també es farà una crida a presentar i millorar els projectes educatius existents ja sigui a través de la participació d’ajuntaments, de centres educatius o d’entitats i es reflexionarà i es proposaran noves oportunitats educatives i la connexió d’aprenentatges a infants, joves i adults.

 

Aquesta iniciativa està organitzada per la Fundació Jaume Bofill, la Diputació de Barcelona i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica. Podeu consultar aquí el programa de la jornada. Per a assistir-hi, cal inscripció prèvia. 

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: