Primer Edcamp sobre associacionisme i voluntariat

Primer Edcamp sobre associacionisme i voluntariat

Serà el 2 de febrer a la seu de Torre Jussana a Barcelona

21.12.18

Temps de lectura: 3 minuts

El 2 de febrer se celebrarà el primer Edcamp sobre associacionisme i voluntariat a la cituat de Barcelona. Té com a objectiu ser un espai perquè les persones implicades i vinculades al sector puguin millorar la formació que actualment s’ofereix. Aquesta trobada servirà per a les persones participants per compartir aprenentatges, coneixements i passions sobre una temàtica.

L’Edcamp se celebrarà a la seu de Torre Jussana i està dirigit a persones associades i voluntàries i a equips tècnics que formen part d’entitats i organitzacions d’aquest sector. Les persones que hi vulguin assistir hauran de registrar-se prèviament a través d’aquest enllaç.

La iniciativa està impulsada per Torre Jussana, el CRAJ, la Fundació Pere Tarrés, la FCVS, Fundesplai i amb el suport de Fundació Jaume Bofill i Xarxanet.org

ETIQUETES

Esplai

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: