EL PUNT DE TROBADA DEL LLEURE EDUCATIU I L'ACCIÓ SOCIAL
13 de Novembre de 2019
Veritat o fals?

INTRODUCCIÓ

Cada infant, de manera individual, haurà d’escriure en un paper cinc aspectes que el poden definir. Aquests poden ser gustos, activitats que els agrada realitzar, manies, somnis... D’aquest llistat d’aspectes, tres hauran de ser verdaders i dos falsos.

 

DESENVOLUPAMENT

En petits grups, els infants hauran de posar en comú el llistat de trets que han escrit sobre ells mateixos per tal que la resta d’infants els puguin conèixer millor. La resta hauran d’identificar quines són les dues coses que són falses i explicar el per què ho creuen. Per finalitzar la dinàmica, cada infant haurà d’explicar al gran grup dues coses que hagi descobert dels companys que abans desconeixia i li hagi agradat saber.

 

AVALUACIÓ

Per finalitzar la dinàmica, el grup d’educadors realitzaran una reflexió al voltant de la importància de mostrar interès per tots els infants del grup i mitjançat un mural es recolliran totes les qualitats positives que haguem descobert dels demés. Entre tots es decidirà el títol d’aquest mural.

 

veritat fals
Comparteix
veritat fals

Descripció

Dinàmica de coneixement dels membres del grup.

Objectius

Objectius per als monitors/es:

  • Conèixer millor als infants del grup.
  • Potenciar l’autoconeixement dels infants.
  • Estimular les relacions entre els membres del grup.

Objectius per als infants o joves:

  • Motivar les relacions interpersonals entre els membres del grup.
  • Aprendre a mostrar interès per la resta de components.
  • Potenciar l’autoconeixement.

Espai
Una sala

Edats
Mitjans (9-11)
Grans (12-15)
Joves (16-18)

Tipus de recurs
Jocs, Interior, Mitjans, Grans

Temàtica
Equip

Durada
1 hora

Material necessari

Fulls i bolígrafs.

Autor
Sonia López

COMENTA
* Camps obligatoris
Estris.cat us anima a comentar els articles publicats alhora que us demana de fer-ho amb ànim constructiu i des del sentit comú, per la qual cosa es reserva el dret de no publicar els comentaris que consideri inapropiats, que continguin insults i/o difamacions. La publicació dels comentaris no serà automàtica sinó posterior a la seva validació, i aquests reflectiran en tot cas l'opinió dels lectors i no de la publicació. El sistema emmagatzemarà els comentaris junt amb la vostra direcció IP
REVISTA ESTRIS NÚMERO 228
L'educació en el lleure és pionera en la innovació pedagògica....
 
Editat per: Fundació Pere Tarrés
En conveni amb: Ministerio de Sanidad, Servicios sociales e Igualdad Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona Ajuntament de Barcelona
Amb la col·laboració de: APPEC