Participants: 10 monitors/es
Edats:
Monitors/es
Espai: Interior: aula
Durada: 1 hora
Descripció:
Les emocions són un aspecte rellevant que hem de cuidar en els infants, ja que ajuden al desenvolupament global de les capacitats.
Per als monitors/es:
Targetes amb les paraules: organitzat, animat i actiu.
El dinamitzador/a lliura a cada membre de l’equip una targeta amb les paraules següents: organitzat, animat i actiu. A continuació, cada membre de l’equip ha de valorar de l’1 al 3 amb quin se sent més identificat.
Les persones s’agrupen per afinitats i cada grup ha d’explicar als companys una situació en la qual s’hagin comportat de manera:
A continuació, els membres de l’equip que han escoltat els casos proposats, faran propostes d’estratègies i eines als companys per ser més organitzats, animats i actius.
D’aquesta manera, els membres de l’equip crearan un espai de reflexió i d’intercanvi de propostes que el dinamitzador/a anirà regulant i moderant en les intervencions.
El dinamitzador/a anotarà en una graella d’observació si els membres de l’equip han participat ja sigui explicant una situació o bé donant una estratègia a les persones que hagin explicat una situació.
Es durà a terme també una valoració amb els participants de tipus qualitatiu en la qual es compartirà el grau de satisfacció de la dinàmica destacant aquelles propostes que creguin que podran adaptar en el seu dia a dia.