Participants: Indiferent
Edats:
Mitjans (9 - 11 anys) - Grans (12 - 15 anys) - Joves (16 - 18 anys)
Espai: Una sala
Durada: 1 hora
Descripció:
Dinàmica de coneixement dels membres del grup.
Objectius per als monitors/es:
Objectius per als infants o joves:
Cada infant, de manera individual, haurà d’escriure en un paper cinc aspectes que el poden definir. Aquests poden ser gustos, activitats que els agrada realitzar, manies, somnis... D’aquest llistat d’aspectes, tres hauran de ser verdaders i dos falsos.
En petits grups, els infants hauran de posar en comú el llistat de trets que han escrit sobre ells mateixos per tal que la resta d’infants els puguin conèixer millor. La resta hauran d’identificar quines són les dues coses que són falses i explicar el per què ho creuen. Per finalitzar la dinàmica, cada infant haurà d’explicar al gran grup dues coses que hagi descobert dels companys que abans desconeixia i li hagi agradat saber.
Per finalitzar la dinàmica, el grup d’educadors realitzaran una reflexió al voltant de la importància de mostrar interès per tots els infants del grup i mitjançat un mural es recolliran totes les qualitats positives que haguem descobert dels demés. Entre tots es decidirà el títol d’aquest mural.