TDAH. Una aproximació des del lleure

NÚMERO 189 // gener - febrer 2013

En aquest número parlem del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH), que afecta aproximadament al 5% de la població en edat escolar. Per entendre aquest trastorn i fer una aproximació des de l’educació en el lleure (paper del monitor, passos a seguir i recomanacions bàsiques, etc), comptem amb psicòlogues i expertes en el tema.

TDAH. Una aproximació des del lleure A l’Entrevista conversem amb Joan Melé, sotsdirector general de Triodos, que ens parla de l’ètica que hauria d’anar lligada a l’economia i de com fomentar els valors de la solidaritat i la cooperació a través de l’educació. Melé vol promoure un món millor des de dintre del món de les finances i fomentar una economia basada en la cultura, el sector social i el respecte al medi ambient, per a la qual cosa veu fonamental educar en el bé comú i en la cultura de l’esforç als nostres infants.

A MÉS, EN AQUEST NÚMERO
Al Manual, recordem què hem de tenir en compte per organitzar una excursió. Al Zoom, us presentem diferents projectes de creació de joguines creatives i artesanals. A la Ruta, visitem els voltants de la cartoixa d’Escaladei, al Priorat. A l’Enemics del Sofà us presentem un projecte de descoberta i millora dels parcs de Tiana que porta a terme l’Agrupament Escolta Roger de Flor i al Racons coneixem una mica millor Montse Bobes, coordinadora de la delegació de Catalunya d’Educació sense Fronteres. A més, com sempre, a l’Estris hi trobareu articles d’opinió, reportatges, recursos, fitxes, l’actualitat de l’educació en el lleure i molt més.

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: