Escola i lleure. Revisem la seva relació i funció social

NÚMERO 195 // març 2014

En aquest número reflexionem sobre la relació actual entre l’escola i l’educació en el lleure i el paper que juguen en la societat. Per fer-ho, comptem amb la veu de dos experts de referència en el món de l’educació com són en Juanjo Fernández i en Gregorio Luri i amb el testimoni de quatre persones que viuen molt de prop la interacció entre aquests dos agents educatius. A més, us presentem quatre experiències de col·laboració exemplars.

Escola i lleure. Revisem la seva relació i funció social A l’entrevista central, conversem amb Enric Canet, educador, escolapi i director de Relacions Ciutadanes del Casal dels Infants del Raval. Canet, una de les veus de referència a Catalunya en la lluita social i en la defensa dels drets dels infants en situació de vulnerabilitat, ens parla de voluntariat, d’acció social, del passat i el present de l’educació en el lleure, de diversitat humana i fins i tot de l’Església d’avui.

A MÉS, EN AQUEST NÚMERO
Al Manual, aprenem a preparar un bon centre d’interès, al Zoom parlem sobre Educació Social, a l’Enemics del Sofà descobrim la tasca dels Pallapupas, a la Ruta ens endinsem uns quilòmetres per la Via Verda des de Tortosa, i al Racons, coneixem en David Martí, director del Grup d’Esplai Salou. A més, com sempre, articles d’actualitat, d’opinió, fitxes, recursos i moltes recomanacions d’utilitat per a monitors i educadors.

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: