La formació en el lleure. Noves perspectives de la formació on-line

NÚMERO 197 //

Els canvis normatius que afecten els cursos de formació en el lleure, sumats als nous sistemes d’aprenentatge que ofereixen les noves tecnologies, plantegen un nou escenari per a la formació en l’educació en el lleure. Una transformació que hem volgut analitzar en aquest número de la mà de diferents experts que apunten interessants conclusions sobre el camí a seguir, com Rafa Ruiz de Gauna, Sonia Fajardo, i Alfons Cornella, a qui hem entrevistat. També comptem amb experiències i testimonis que aporten una visió més pràctica del tema. Reinventar-se, sense perdre l’essència i aprofitant el potencial de les noves eines disponibles, per continuar formant amb criteris de màxima qualitat i responsabilitat sembla ser la fórmula de futur.

La formació en el lleure. Noves perspectives de la formació on-line En aquest número, a l’Entrevista central comptem amb dos protagonistes, els músics de jazz Andrea Motis i Joan Chamorro, que ens parlen de música des de diferents punts de vista (formatiu, lúdic, sentimental...) i de com fer arribar el jazz als joves, però també de valors, d’educació i d’educació en el lleure. En definitiva, ens transmeten una manera d’entendre la música partint del rigor però també amb la voluntat de gaudir i fer gaudir els altres.

A MÉS, EN AQUEST NÚMERO
Al Manual parlem de contes i del seu valor educatiu, que podem potenciar traslladant la història a llocs insòlits de la casa, de la casa de colònies, etc. Al Zoom ens centrem en el compromís dels monitors i monitores voluntaris de les activitats socials de lleure. Anem de Ruta pel riu Ripoll amb els petits de l’esplai. I al Racons descobrim a Christiano Vargas, del CE Chanut. Tot això, com sempre, adobat amb interessants articles d’opinió, fitxes, recursos, i molt més.

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: