Un lleure educatiu encara més inclusiu: Monitors/es amb necessitats educatives especials

NÚMERO 231 // gener - febrer 2020

Parlem de com fer del lleure un espai encara més inclusiu amb equips educatius que incloguin monitors i monitores amb necessitats educatives especials (NEE). Diversos experts fan una aproximació a la manera com està evolucionant el lleure davant l’adult amb NEE que vol participar en processos productius i de creació; parlen sobre els límits dels centres d’esplai a l’hora d’incorporar-los i expliquen com preparar l’equip educatiu per rebre aquestes persones sense prejudicis i evitant frustracions futures. Per acabar, plantegen un seguit de situacions probables i idees per afrontar-les i es presenten testimonis de persones amb NEE que participen en els seus centres d’esplai un cop superada l’etapa d’infant. 

Un lleure educatiu encara més inclusiu: Monitors/es amb necessitats educatives especials A l’entrevista central, conversem amb l’activista cultural mallorquí Jaume Vich.

A MÉS, EN AQUEST NÚMERO
Al Manual fem una reflexió sobre la pràctica educativa al voltant dels centres d’interès; a la Ruta, una travessa entre pastures i aiguamolls andorrans i al Racons presentem l’Anna Martínez, responsable de Comunicació, Captació de Fons i Voluntariat a la Fundació Salut Alta.

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: