En aquest número, la revista Estris tracta la problemàtica del bullying en el món de l'educació, i ho fa des d'una mirada de promoció del benestar i d'actitud proactiva de tots els agents educatius, implicats en el procés de creixement i aprenentatge de l'infant o jove.L'Associació SEER, experts en salut i educació emocional, ens explica què és i a qui afecta l'assetjament, a quina edat sorgeix la violència entre iguals, com podem prevenir, intervenir i reparar des del benestar i quines actuacions ha de tenir un educador de lleure davant aquesta realitat.
Al Manual, la temàtica és la posada en marxa d'un procés participatiu, una estratègia de treball que potencia les habilitats dels membres del grup i educa els infants i joves en el dret universal de la participació. A la Ruta proposem una excursió d'unes 4 o 5 hores per Alcoi, concretament al poblat iber del Puig. A la secció Racons us presentem l'Anna Fernàndez, membre del Consell Directiu del MCECC. Tot això combinat amb articles d'opinió, recomanacions, recursos i fitxes pràctiques d'activitats i dinàmiques.
A l'Entrevista central presentem Anna Forés, pedagoga i escriptora de llibres com: "La asertividad. Para gente extraordinaria", "La Neurodidáctica. Aprender desde, en y para la vida" o "Teatro de la mente y las metáforas educativas. La didáctica de la educación social", entre d'altres. Ens parla de l'assertivitat, la resiliència, l'aprenentatge des de la neurociència o el voluntariat.