S'han trobat 119 elements amb l'etiqueta "Educació en el lleure"

L'APPEC reconeix la trajectòria de la Revista Estris

01.12.21 | Actualitat

La 21a Nit de les Revistes i Premsa en Català ha premiat la publicació per contribuir a fer créixer el lleure educatiu durant 50 anys

Estris 241: Els infants prenen la paraula

29.11.21 | Actualitat

L'Estris 241 reflexiona sobre la importància de deixar els infants ser protagonistes, també dins dels centres o agrupaments

Àlex Sastre: "Soc més de colònies que de campaments"

16.11.21 | Actualitat

Coneixem a un dels màxims responsables polítics de la gestió del lleure educatiu

Nou postgrau per a professionals del lleure

15.09.21 | Actualitat

La Fundació Pere Tarrés estrena un Expert Universitari per aprofundir en els àmbits de l'oci educatiu i l'acció sociocultural

La salut emocional dels monitors i monitores

11.06.21 | Opinió

La salut emocional dels monitors i monitores

Feliu Ventura: "Una guitarra i un cançoner serà sempre la millor manera d'accedir a la música"

21.05.21 | Entrevista

Per a mi, una guitarra i un cançoner, cantar junts i gaudir de fer-ho, serà sempre la millor manera.

Neus Munté: "El lleure pot contribuir a pal·liar els efectes de la crisi econòmica i social"

18.05.21 | Entrevista

El lleure dóna eines i un espai molt interessant per créixer personalment.

El MCECC celebra "la gran implicació i participació" dels esplais en una TrocaJove inusual

17.05.21 | Actualitat

El Moviment de Centres d'Esplai Cristians Catalans ha celebrat la seva trobada anual d’adolescents i joves de manera semipresencial

Marta Vilalta: "Els drets de la infància i la joventut són prioritat pel Govern"

12.05.21 | Entrevista

La co-creació, la visió comunitària i el protagonisme i centralitat de la infància i la joventut en les polítiques és clau.

El PROCICAT aprova els protocols per les activitats de lleure aquest estiu

05.05.21 | Actualitat

Destaca el punt que es refereix a l'ampliació dels grups de convivència d'infants i joves

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: