S'han trobat 119 elements amb l'etiqueta "Joves"

Lleure a punt per a l’estiu i a l’espera de les restriccions

23.05.23 | Opinió

Esplais i Agrupaments necessitem conèixer les mesures per l’estiu entrant.

L'Escoltisme català, reconegut al Parlament

24.03.23 | Actualitat

Dimecres 22 de març s'aprovava a la institució catalana una fita històrica per a l'Escoltisme i el guiatge a Catalunya | Foto: FCEG

"Murals per la Pau" per commemorar Arcadi Oliveres

16.03.23 | Actualitat

Justícia i Pau ha posat en marxa un concurs. Els murals guanyadors es pintaran en tres espais situats a l'andana de la parada de metro de Diagonal (L3)

I jo, qui soc? Arriba un nou Estris!

01.06.22 | Actualitat

La nova entra de la revista recull com formem la nostra identitat personal els humans i parla amb Toni Pérez, director de Save The Children Catalunya

Mig miler de monitors i monitores del MCECC participen de la Jornada de 2022

23.05.22 | Actualitat

La diada també ha servit per reivindicar el català a l’esplai

Noves formes de participació juvenil

30.11.21 | Opinió

La "fotografia" que fem dels joves moltes vegades encobreix un altre tipus de qüestions sobre la realitat que viu la joventut avui dia.

Estris 241: Els infants prenen la paraula

29.11.21 | Actualitat

L'Estris 241 reflexiona sobre la importància de deixar els infants ser protagonistes, també dins dels centres o agrupaments

Judith Colell, guanyadora del Premi de Cinema Espiritual de Catalunya

25.11.21 | Actualitat

El guardó serveix per reconèixer la feina de la directora i guionista catalana, i per donar el tret de sortada a la Mostra de pel·lícules d'enguany

Els infants reben el seu primer mòbil als 11 anys

22.11.21 | Actualitat

Un informe d'Unicef també alerta que el 42% dels adolescents reben missatges de contingut sexual i que el 22,5% podria patir ciberassetjament

Àlex Sastre: "Soc més de colònies que de campaments"

16.11.21 | Actualitat

Coneixem a un dels màxims responsables polítics de la gestió del lleure educatiu

Editat per:

En conveni amb:

Amb la col·laboració de: